Måndag kväll 4 juli

fortfarande 20 grader ute! lovley! =P

Imon bär de ju av te djurparken i borås. 11pers blir vi som åker! blev en del ändå!
Jag och Linnea bakade en tigerkaka som vi ska ha med å fika på. Linnea stod breve å slickade rent skålarna rättare sagt... haha...
Ska bli riktigt kul å se alla djur! Hoppas de e fint väder bara! Iaf inte regn! Så e jag nöjd... hehe... Kul å se vad Linnea tycker om alla djur. Kul om hon skiter i alla å e inte alls intresserad.. haha...  Men de tror jag inte. Hon gillar ju djur så de e nog inga problem. Hundar är nog favoriter. Och kycklingar. Hon fick ett par böcker av carina å johan när dom va här sist med djur i så man kan känns pälsen på dom. Dom e riktigt roliga! Hon har en i bilen och en hemma. och i ena boken e de en kuckling i som hon alltid ska titta på å mysa med... hehe...

Allting e "oj" nu oxå. Låter de så säger hon oj! Tappar hon nått e de "oj". Hostar man eller nyser så säger hon "oj"... hehe... Och mamma säger hon oxå mycke! Älskar de! Jimmie försöker få henne att säga pappa, men hon säger bara mamma då! tihihi... Kul!
Ja hon e ju världens goaste unge! (vilket alla tycker om sina ongar! hehe... )

Läste i "Föräldrar och barn" en insändare där. Va en mamma som tyckte folk skulle sluta tjata om sina barn som om dom va något unikt! eftersom alla föräldrar tycker de om sina barn så va de fel å berätta om sitt egna till andra föräldrar! haha.... va tycks om de?

Ne nu ska jag kolla på film med Jimmie. Han har äntligen "lånat hem" Avatar igen! Så nu kan jag se den snart igen... Inte nu ikväll iof, utan nu ska vi se nån annan... Kommer inte ihåg vad den hette... Men verkar ok!
hehe,,, Hörs i mon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback