Nästa vecka smäller de!

Har precis käkat frukost. Oboy med pågenlimpa-macka med prickigkorv. Finns INGET goare till frukost. Har inte ätit detta på ett väldigt bra tag då de inte e så nyttigt.... =( Men jag "passar" på nu på semestern eftersom nästa vecka ska jag ta tag i de hela å kämpa med min jävla vikt... Hatar de, men jag måste!

Ställde mig på vågen i morse och fick en chock... Har gått upp alla mina 10kg PLUS 2 till....
Jag har ju inte "skött" mig dessa veckor när jimmie haft semester, för att just de vart semester.............

Men på måndag e de back too reality som gäller....!

Ska köpa träningskort med, men vill inte göra de ensam.. =(

Jaja.. Nu till nått annat! =)
Ska snart måla iLinneas rum nu. Sista målningen sen e de klart! hihi....! Blir så najs va! Vi har lämnat henne hos åse nu oxå så nu kan man måla ifred! Hon ville INTE va hos Åse idag. Ville va ute å leka. Men de gick över fort när hennes dotter kom å ville leka med Linnea! =) Skönt de. Kan tänka mig att de e ett helvete å lämna sitt barn när dom gråter....

Ne om man skulle ta å måla nu då?

Nån som vet hur man uppdaterar bloggen från mobilen? Måste man bli PRO-medlem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback