Natti natti!

Ska egentligen lägga mig nu, men va tvungen å titta in en snabbis på "de vanliga"... Bloggar, fejan... min blogg mm...

Idag fick jag äntligen inhandlat bh!!! Köpte inte bara en, utan TRE stycken! Så nu har ja allt bh ett tag! Hittade en skjorta till knodd o klänning till Linnea som hon ska ha på sofies kalas i mon, med matchande tights! eller hur de stavas... =S Även skor å stövlar till Linnea. =) Hon verkligen älskar skor den lilla bruden. Blev helt överlycklig när hon fick syn på dom, inte tala om stövlarna... haha... Roligt!

Va mycke rea nu på kappahl förresten... Jag blev medlem i deras klubb med så jag fick 50kr att handla för... Plus ett till kort att ha i plånkan... Har 1 miljon kort där i snart känns de som. Måste köpa en ny plånbok så jag får plats med alla kort, så jag ser vart dom ligger... Illa...! haha... Bonus hit å bonus dit!

Fick åkt hem till lycke idag med å hämtat symaskinen så nu har jag sytt fodral till dynorna. Ska bara "stänga" dom så e dom klara! hihi... Vackert så... haha...

Ne nu ska jag sova! Synes i mon kanske...! ?

Todeloooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback