Seg dag

Jag blir alltid så seg när de e trökväder ute... Linnea ligger å sover å jimmie kollar på tv... Väntar på att anders ska komma nångång! (kan ju misstolkas, men jag menar inte så... haha... )

Kollar på "The hard time of R.J Burger". Den e ju skiiiit rolig! Skrattar högt för mig själv... haha... Jimmie gillar inte den (eftersom jag gillar den....)



Vad händer mer idag annars då? hmmm.... Inte mycke! Jimmie ska jobba i mon. (hihi) Hans semester e slut nu. Han har la lite ångest över de. Men men... Så e de! Å snart närmar de sig när jag ska jobba!!! Längtar,,,! Måste åka å kolla nån dag vart de ligger,,, =S haha... Har ingen aning!

Jag brukar kolla på hemnet.se på hus tillsalu. Och jag har hittat ett i Lycke som jag vill bo i! Vet att jag inte har råd, men de va bannemej PERFEKT! =) Inte jätte dyrt, inte jätte stort. Lagom nära mamma å pappa + nettens stuga. Jätte gulligt! Lagom stor trädgård! ja... Perfekt... hehe... (sen har jag ju inte vart innne i de på riktigt, bara sett bilder, men ändå!)
Så på g hem igår från stugan, så svängde vi upp där å titta! Å man blir ju inte mindre kär i de då... hehe...

http://www.hemnet.se/bostad/villa-3rum-lycke-kungalvs-kommun-stora-lycke-230-2065417 

Här e de iaf!

Ne nu ska jag kolla på Rj berger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback