Svettigt!

Både igår och idag e de svettigt! Känns som om de e åska på gång men de kommer aldrig nån!
Jag har fortfarande ont i halsen, å de känns som om de blir värre... Skulle tatt kan jang men hade nästan inget kvar... Tog de som va kvar så får la köpa mer nån dag...

Ska besikta bilen idag med... Nervöst!!! Hoppas hoppas HOPPAS den går igenom! Se om hanna kan ge mig lite tur, hon ska ju me! Hon hade ju tur på Liseberg igår iaf, så de kanske sitter i lite idag? hehe... 

Jimmie e bakis å seg idag.... Förvånad jag blir!!! Not! Han sa attt dom satt å spela till halv 4 typ, å jag e glad att jag inte hörde dom så länge! Jag somnade la vid 2 kanske?
Linnea va snäll å vaknade vid 8.30. Jimmie sov på soffan då, men när jag gick upp så vaknade han å gick in å la sig i sovrummet... MEn jag tänkte att han ska inte sova, om inte jag får! så jag släppte in Linnea till han... hihihihi...
Nu ligger han på soffan å tittar på tv... Han  e så rolig. Tycker synd om Linnea som ska vara själv med han när jag besiktar bilen, men de e nog roligare än å va med mig.... tror jag...

Annars vet jag inte vad vi ska hitta på idag! Får la se vad som händer!

Hörs later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback