Tisdag, dagen innan löning

Vad ska man hitta på i dag då? hade tänkt å åka till ankdammen men de e ju inget kul om de regnar... =/ Får se senare... Linnea verkar inte helt pigg heller. Vet inte om hon vakna för tidigt idag eller om hon har feber. Hon e lite varm i pannan men de  e hon alltid tycker jag... Får se sen när jag tar tempen på henne!



Har på mtv just nu. De e "top 10 at 10", och just nu spelar dom Lady gagas nya! Så himla bra! Linnea e så rolig. Sitter i soffan å diggar. =)

Jag va helt död i morse när linnea vakna... Först vakan hon vid 7 men då somna hon om när hon fick nappen och jag somna om jag med! Sen vaknade hon 10 i 8 å då va jag hetl död... Så jag gjorde välling å hon fick äta själv i sängen så jag gick å la mig igen och hoppades på att hon skulle somna, men de gjorde hon inte... Så vi gick upp för dagen kvart över 8... E ju helt ok egentligen, e ju inte så tidigt, kunde vart värre! Men ändå e man så seg...



På fredag ska jag å linnea sova ute i lycke. Jimmie ska ha spelkväll med persson hemma så då flyr vi fältet! haha... Orka sitta hemma å höra när dom spelar bilspel eller pang pang-spel samtidigt som dom dricker öl å blir jobbiga... haha! ;)

Så jag funderar på att börja med sänggaveln hemma i lycke i helgen. dom har ju lite mer plats. Tänkte man kan ju göra klart allt utan att sätta på tyget. Kan ju vänta med de tills jag målat sovrummet så kanske man kan hitta ett mer passande tyg som matchar mer! E ju bara å häfta på de sen när man hittat ett när man målat klart mm! =) Ska bara höra med mamma om de e ok för henne. Hon får ju ta hand om Linnea då... hehe... Tror iof inte de gör nått. hon blev ju jätte glad när jag ringde å fråga om vi fick sova där så! =) Jag kanske kan klippa gräset för henne igen! =) Men då ska jag ha skor på mig. Mina fötter e fortfarande inte "rena" efter att jag klippte sist...

på tal om skor måste jag köpa nya! dom e helt slut min ballerina nu... Ska nog köpa likadana för dom vet jag att dom passar... hehe...

Kollade runt lite på tatueringsstudios igår kväll på nätet. Little bird-tattoo i kungälv e de bra där eller? Jag tror inte jag har hört nått alls därifrån... Tittade på hennes sida å hon verkar duktig och seriös. Tänkte gå dit å höra med henne nån dag vad de kostar och visa den bilden jag vill göra. Har iof flera jag vill göra, men får börja med en! hehe... Sen e de ju lite fräckt å bli tatuerad av en tjej tycker jag... höhö...



Ne nu ska jag dra mig! Hörs!

Kommentarer
Nathalie säger:

Tjejen i Kungälv är jätte duktig:-) min mamma var där för ett tag sedan. Jätte fint blev de!!:-)

Vi saknar er massor nu, får ses snart!!:-)

2011-07-27 | 00:28:25
Bloggadress: http://varatlillaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback