Well well....

Nu e de kväll å jag skulle skriva mer... Men om vad? haha...

Blev inte till att måla några stjärnor idag. Vi åkte med netten till stugan å grillade ist! Så antingen om jag gör de i mon, eller om jag tar de onsdag (vilket de lutar mer åt, för då e L hos dagmamman) Mycke lättare då...!

Längtar tills de blir klart i hennes rum. Ser ut som bomben har slagit ner där just nu... Men tror inte Linnea har ont av de. Hon e ju ändå knappt där inne ändå! hehe...

Sista veckan för jimmie på semestern oxå...! Sen blir de tillbaka till vardagen. Nästan iaf...

Min hals krånglar ännu mer idag... =( Kanske inte skulle badat... Men de e ju så gött... Va 23grader i vattnet idag!
Men de får nog bli en ipren innan ja lägger mig...

Till helgen e de wheels and wings! Längtar! =) Hoppas jag inte blir sämre nu bara!

Ne men detta får nog räcka...? Ska ta mig en dusch nu innan jag lägger mig så jag har inte tid å skriva mer... hehe... MÅSTE klippa mig nån dag med... Får aldrig tummen ur röva att göra de!
Sen vet jag inte hur jag vill klippa mig heller... Topparna blir de nog bara... jaja... Nu e de go natt!

Go natt å hörs i mon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback