Wheels & Wings 2011

Har fått färg på axlarna idag. Min tatuering e änna svullen känner jag.. =/ Men kul har vi haft! Å trött e jag nu... Följde med netten å dom till stugan med när vi kommit hem och käkade pizza... hehe... E ju "passa på" helg... hehe... ush... ajja baja Fina! 

Men iaf! Fick köpt en kudde i varberg till soffan på balkongen! Cupcakes på den! Jätte söt! Och en wundergran till bilen. Ser ut som körsbär. Skulle köpt en tröja till linnea med, men blev änna snål å sen helt plötsligt va vi på g hem, för vi va hungriga så då sket jag i de.... Sparar dom pengarna ist eller köper nått annat till henne... hehe... De sista e mer troligt,,,,, höhö..

Gött väder har de vart idag iaf! Härligt de! Och mycke folk va de med... På vägen hem åkte vi å hämta Magnus i stan. Han ville me ut till Netten å Anders stuga.

Å nu e vi hemma. Linnea slocknade i bilen på vägen hem. Hon va riktigt trött!

Kameran glömde jag hemma med så inga kort blev de heller. Tog ett på Linnea vid tivolit. Men orkar inte lägga in de nu... =P

Imon ska de regna sägs de! Hoppas inte! (kan ju ändras ännu!) Anders kommer hit å hjälper oss borra upp tvn å lite mer grejer! Slipper man kanske små händer på tvn när den sitter på väggen ist... hehe...

NE nu ska jag ta å lägga mig... E skeettrött..... Måste duscha med... ÅÅÅÅ! tråkigt... haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback