Bilder från igår


Jag och Linnea käkade linch på balkongen igår. Myspys! =)

Den här fick jag igår på systemet. Visar man leg innan dom hinner fråga får man en sån här! =P Va små pastiller i, eller vad man ska kalla dom. Små godisar rättare sagt! (goa va dom oxå)

Hemma hos Netten å deras stuga. Jesper hade en liten pool som han inte fick ha ifred! hehe...
Så härligt att hon kunde springa runt helt näck! (man blir ju lite avis... haha)


Hanna tog denna på Linnea när hon va där igår! =D Man blir så glad när man ser den! Sketungen... =P

Ja så mycke mer bilder va de inte! Kommer nog mer senare från idag.

Just nu sitter jag i vardagsrummet med balkongdörren på vidgavel och lyssnar på fåglarna. Diesel e breve mig. Linnea å Jimmie sover. Jag sov på soffan i natt. Jimmie snarja jävel... Men när kl va 5-6nån gång så va de så ljust så jag gick in å la mig i sovrummet igen... Då kommer disel runt 7-tiden och lägger sig på mig, biter på fingrarna bäddar på mig mm.... Skönt att de alltid e nån som kan väcka en... =/

Ne nu ska jag göra mig klar för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback