Blir galen!

Har tappat min näs-pircing!!! Har ingen aning om NÄR detta hände...! Går å pillar där nu hela tiden bara för de e nått som fattas! Buhuu...!

har dom sånt på guldfynd eller? Kanske skulle ta en sväng dit? Måste ha nått i näsan snart (va fel de lät! haha)
Men har haft nått där de senaste 7 åren så den e saknad! =/

Annars får jag la dra mig in till nordstan. Där vet jag att de finns butiker som säljer sånt. Men vem har lust att åka in till mitt i stan när de e gött väder!? jaja... får se hur jag gör!

kolla guldfynd först. De finns ju ändå i kungälv! Å smycka finns ju me!

Ska kolla ´på de nu!

Kommentarer
Emelie säger:

Finns en smyckesaffär precis vid combo annars. Billiga näspiercings med :)

2011-06-28 | 08:04:58
hanna säger:

den va stängd när vi var där emelie!, såg änna ut som om den har gått i konkurs! =S

2011-06-30 | 06:39:19
Bloggadress: http://kjmb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback