De blir en dag på stranden.....

Blev aldrig nettens stuga idag. Linnea somna vid 12 och vakna 2 skulle äta å då hade redan halva dagen gått... Så Hanna rinde och tog med oss, mej och Linnea, till stranden så grillade vi ist med Sten och Robin. Riktigt gött väder alltså, och go korv!

Får bli fler sånna kvällar tycker ja! =D Känns inte alls lika kul å börja jobba nu.......................

Linnea somna i bilen, 2 min innan vi va hemma.... Kuuuul... Så hon sover ännu.
Blir ingen bio ikväll heller... Jimmie ska ha spelkväll med Persson... Så jag åker hem till hanna och kollar på film då! Å frossar godis å mår allmänt gött!!!
(fast känns lite segt att sätta sig för att kolla på film när de e så gött väder) men men.. Så e de! =)

Funderar på om jag ska väcka Linnea nu så hon somnar ikväll... =S

Bilder från idag iaf!




Bär runt på hemnycklarna... Bär dom som en ryggsäck. De e bra hon har koll på dom... ! haha


Snygga jag! Ja hade tråkigt innan "skjutsen" kom! hihi....

Ne nu ska ja verkligen väcka Linnea! Hörs och störs!

Kommentarer
mamma säger:

mitt söta lilla barn ha ha

2011-06-13 | 17:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback