Fredag 17juni

Men varför regnar de idag?! Jag planerade igår att jag skulle åka till stranden... !! Trök-väder...
Så nu vet jag inte vad vi ska hitta på idag. Jag vet jag tänkte igår, att om de regnar idag, så ska jag baka. Men har ingen lust med de,,, =/ Kanske ska hem till hanna senare i em, men de e ju långt tills dess...

Jimmies sista jobbdag idag med! Sen blir de semester i 4 veckor för han! Har la inget direkt planerat, förutom att vi ska åka till vänersborg och hälsa på. Han vill åka dit på lördag, nästa vecka. Dagen efter midsommar! Men jag vet inte riktigt om jag e pigg på de... Jag hade ju tänkt å dricka då! Jaja... får la se vad som händer.

Lägga in lite bilder kanske? =)

Från igår:

Linnea hitta ett armband ( ett trasigt snuslock, med hål i mitten... ) Allt klär en skönhet!

Bästisarna!

Busungen nr 1! hehe... Going!

Linnea testade locket framför anisktet och fick sås i pannan... haha...


Nellie skvätter vatten! hehe...

Och glass hemma hos mormor! Mycke glass och vatten på sommaren...! =)

Hade många fler bilder men tar sån tid å ladda upp och linnea tycker inte de e JÄTTE kul att jag sitter framför datorn... Men några blev de ju!

Hon har börjat med en "ny" grej. (tror inte jag har skrivigt de iaf) När hon gör nått dumt så blir man så trött på henne så säger jag: "Ååååh...." Lite irriterat. Men nu har hon börjat med de med! När hon tex sätter på xboxet, som hon inte får och jag säger men Linnea! Så säger hon Åååååh.... haha.. Då kan man ju inte va arg längre! Busunge! Hon snappar upp mer än vad man tror...!

Ne nu ska ja göra nått annat! Typ diska.... =/ Hörs senare!






Kommentarer
Nathalie & Nellie säger:

Vilka fina bilder :D

De är bara att skicka ;) hihi...

Kram på er

2011-06-17 | 23:14:13
Bloggadress: http://varatlillaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback