Härlig dag!

Idag har jag haft en helt underbar dag med mina goingar!

Först gick vi ner till öppna förskolan och jimmie va med oxå. Träffade Nathalie å Nellie, å sedan kom jessica å theo med. Plus alla andra som va där då.. hehe.-.. De va sommaravslutning där idag! Bidde tårta o kaffe/saft. Linnea tyckte de va jätte kul å va där å leka!

Sen efter de åkte vi med Nathlie å Nellie till slottsskogen. Luncha å gotta oss i solen, som faktiskt tittade fram tillslut! Helt underbart! sen tittade vi på alla djuren. Linnea å Nellie sprang runt å tyckte de va jätte skoj! =)
Funderar på att åka till borås djurpark nån gång nu i veckorna å campa! Men de tar vi en annan dag... haha..

Tog massa bilder men läger upp dom en annan dag... Ska kolla på "livet på bb nu kl 21! =)

Så nu vill jag inte skriva mer! tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback