Härlig kväll!

hanna lurade med mamma från jobbet och alla syskonen med respektive möttes upp på heden så gick vi å käkade på en resturang på avenyn! Fy fasiken va gott de va!

Så klart glömde ja ju kameran så jag fick ta med Iphonen. Alla som va me, mer eller mindre...

Min goa cheescake som jag käkade till efterrätt. Huvudrätten hann jag inte ta kort på. Knappt så jag hann de med denna, Har ju ätit upp halva! hahahaha! =P

Födelsedagsbarnet fick ljus i glassen! hihi...!

Linnea va med oxå! Hon va här och där och överallt! Nästa gång blir de resturang utan henne... Blir nog bäst för både henne å mig! Och jimmie.......

Hahaa.... Bus med Ellenor. =)
Tur de va med familjen man var med!

Ne nu ska vi titta på soa innan de blir sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback