HUNGRIIIIIG!

Håller på å göra lunch... e gööööör hungrig!!! Kyckling med wokgrönsaker...! Mömma!

Sen blir de nog stranden med grill, om de blir som man tänkt.. haha!
Linnea ligger å sover i vagnen på utsidan å jimmie kollar på tv........................... (Han e tråkig) =P

Linnea sov i sitt nya rum i natt oxå! gick kanon! Somnade i bilen igår kväll på vägen hem och vaknade kl 8 idag, för hon va hungrig. Tror hon hade sovit längre om hon ätit välling på kvällen innan... Men hon vägrade! (kan ju bero på att hon fick glass och jordgubbar och möla i sig de nån timma innan) hehe...

Hittat sladden till kameran igen oxå!!!! Så nu blir de, förhoppningsvis, mer bilder!!!! Ska ta med mig kameran iaf... Nu har den ju bara legat i lgh. Men nu ska jag börja ha med mig den! =P

Jimmie hittade sladden iaf! låg överst i en låda i köket...... Vem kan ha lagt den där?!?! hm hm hm... Kan de va jag tro? jo jag tror faktiskt de... Men de erkänner jag aldrig! hehe...

Nu e maten klar!
skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback