Inte vad jag tänkt mig

Har satt mig gött i soffan i en go t-shirt. Diesel och Tequila är breve mig och jag har datorn i knät och Jersey Shore på tvn... AAHHH..... !!! Jimmie stannade i vbg så jag e ensam med Linnea. (gud va ovanligt. vet inte vad jag ska göra eller bete mig....) haha... =P

Så i mon kväll blir de "tjej-kväll" med hanna! =) Repris från förra helgen kanske? fast inte samma film tror ja? haha...

Har ju vart å firat (säger man så?) Ellinor för att hon har attt studenten!

Linnea hittade Tiffanys vattenskål och hällde över sig, så de fick bli reserv kläder på sig slutet av kvällen...
Linnea e lik sin mamma. Älskar tårta! hihi...
Upptäckte nu att resten av korten tog jag med digital kameran så får lägga in dom på datorn  me... MEN senare... Orkar inte hämta sladden nu...

Men hoppas du har kul ikväll Ellinor! E lite avis på dig!! =)

Ne nu ska jag fortsätta titta på tvn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback