Kakmonster!

Idag blev de att vi åkte till Nettens stuga. Först svängde vi upp till mamma och hälsade på, för alla va där! hehe... Så tjöta lite å linnea sov middag. Men hon vaknade strax efter de så då gick vi upp till stugan efter hon hade ätit.

Netten o Anders bjöd på middag och paj...! Mmm-mmm! Vad god den va! Och som vanligt käkar man för mycke av både mat o kakor... Men men... vad ska man göra! haha... 
På kvällen kom Valther på besök hemma hos oss! Dom drack kaffe, jag te, och så käkade vi kakor... Känner i magen att de kanske inte va så bra... =/ Ut å springa i mon!
Känner mig som kakmonstret. De går inte att ta bara EN kaka...


Linnea va lite blyg för Valle i början, men sen när han skulle gå så stod hon nedanför och sträckte upp armarna till han hela tiden! haha.... Kul att nån ville hälsa på iaf! Kommer ju ALDRIG folk hit... Å då menar jag ALDRIG!
Skittråkigt.... Alltid vi som åker överallt! De e ju kul de med, men ändå!


Skulle tvätta lite nu med tänkte jag, men upptäckte att tvättmedlet va slut... =/ Störande... Köpa mer i mon. Eller på måndag. Då kommer barnbidraget! mohahaha....

Nu ska jag å Jimmie kolla på film. Som vanligt så kommer jag inte ihåg va den heter, men Adam Sandler e med i den iaf! hehe... Å han e ju alltid bra, tycker jag!

Go natt på er! hörs i mon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback