Längtar till Jul!!!

Idag e de lördag och strålande sol! Jag vill ner till stranden men de vill inte jimmie... =/ Han vill åka ut till lycke å sätta sig... Å bara sitta... Men jag vill åka ner en snabbis iaf... Kan ju iof lämna av han i lycke å sen fortsätter jag å Linnea till stranden... Tror ni han tycker om de? hahaha..... Jaja... Jag SKA till stranden idag iaf! =P

Vi har precis fått i oss frukost här nu och jag sitter kvar i köket å skriver lite... E ändå 18 grader ute nu!

Kollade på SoA igår! De e så jääääääääkla bra de programmet! Men vi kollade färdigt på de igår...Så nu finns de inga mer avsnitt att se, för ens jul, om vi har tur! Å de slutade så bra!! Måste ändå se fortsättningen, så klart..! Men sjukt hur man kan bli fast av ett program... Man "lär känna" personerna mm... Underbart! haha...

Så nu längtar jag till jul, så jag kan se fortsättningen! haha... Ne ush... Så kan jag ju inte skriva... E ju äntligen sommar då ska man ju njuta av de först!

Jimmie prata om att åka å hälsa på Nettens stuga, om dom e där ist nu. Får nog ta å ringa netten om en stund! =)

Ne nu får jag dra mig! Stranden ropar på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback