Måndag morgon

Eller de e inte morgon ännu, kl e ju ändå halv 2! Jag har precis käkat lunch! hehe...
Linnea ligger å sover, å jag passar på att sitta vid datorn!

Vi åkte in till kungälv och kollade på fåglarna vid ankeborg. Mata dom gjorde vi me! Med några rumpebitar bröd. Eller jag gjorde de, Linnea käkade upp sina mackor själv... haha...
Lite bilder:

2 toffsar idag! =)

Inga fåglar som ville bli klappade!

Gunga lite på lekplatsen med. Men pojkarna på gungan brevid va väääldigt intresanta! haha...

När vi stod å kolla på fåglarna (Linnea stod framme vid staketet, jag satt längre bak på en bänk) Jag satt å prata med en annan mamma som va där med 3 barn, ingen aning om alla va hennes, men jag antar de! Så kom de fram massa barn och Linnea börjar leka med dom direkt! =) Så gött att hon inte e rädd för att träffa andra!
Så behöver inte jag springa efter hela tiden och leka heller... Även om jag gärna gör de,en stund!

Jimmie va hemma och ville sova... Han e fan värre än mig när de gäller å va långsynt!!

I em ska vi hem till Jimmies moster å hälsa på! Å imon ska vi in till stan å leka med Jesper!

Dom ringde från jobbet imorse med, men min telefon hade dött så jag hörde inte de!!! Störande värre... =/ Så såg inte de för ens jag starta den vid 9 när den skulle laddas... !!! Kunde ju fått jobbat....! jaja... Nästa gång!

Ne nu ska jag göra annat! Höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback