Regn!

Imorse när jag såg att de regna tänkte jag: Gött kanske man kan röra sig idag utan att man rinner bort! Men de e ju ap-varmt idag ändå ju! Men gött att de regnar ändå så man kan va inne med gott samvete! Ska spackla lite idag! Se om jag kan... haha...! Linnea ligger å sover just nu och jag har vräkt imig lunch! haha.. Va så hungrig...

Tänkte jag skulle göra köttbullar i tomatsås med spagetti till middag idag! Visst låter de gott! =) hehe...

Jag får lägga in bilder lite senare, om jag tar några? Vi får se. Så nu blir de "tråkinlägg" med bara text... hehe... Har fått dille på oliver just nu oxå! Gröna helst. Så salta å goa juh! Har käkat de förut, men aldrig vart nån favvo, men nu äter jag de till allt! Hur bra de e vet jag inte, men de e ju bättre än godis iaf!
Inte för att jag skulle hellre vräka i mig en burk oliver än en chocklad kaka. men ni fattar.... =P

Imorgon e de student oxå! Jimmie skulle inte med... Hans släkt skulle ha nått skolavslutnings-firande för micke så jag förstår om han hellre åker dit. Tråkigt bara, men han kommer ju på kvällen igen =)

Tycker denna månaden e väldigt långsam... Jag vill ha pengar... Fick bara 1900 från mamma-penningen denna, eller ja, förra månaden. Så har inga pengar kvar... Resten skulle ja ju få av a-kassan, men då måste jag skicka med arbetsgiv. intyg och intyg från försäkringskassan att jag vart mammaledig. Å de sista intyget får man inte för än sista är utbetald... Åh... Jobbigt, men nu e ju allt inskickat iaf! Så nu väntar jag bara på att de ska bli den 25... haha... Har levt på jimmie hela månaden. Han klagar inte iaf, skönt de! hähä...

Ne om man skulle ta å spackla lite då?
Hörs sen!


Blev en bild ändå! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback