"SJUNG OM STUDENTENS LYCKLIGA DAG!!!"

Ja idag va jag å nathalie inne vid ankdammen med barnen å de riktigt lukta student i hela kungälv tycker jag! De änna ligger i luften! =D E väldigt avis på alla som tar studenten idag! Va en av dom bästa dagarna i mitt liv...! Fy fan va skoj de va!

Ska till Ellinor sen å fira henne. Ville inte stå inne i kungälv å kolla när dom kom ut för Linneas skull. Hon blir ju lätt uttråkad... =P Så vi kommer bara på kalaset efter! (Å äter upp den goa tårtan. Såg på fb, å den ser riiiktigt mumsig ut!) hihihi...

E ju helt ok väder oxå! Regnar inte, solen e framme, å de fläktar gött! Ååååå... skoj skoj!

Linnea ligger å sover just nu iaf! Jag har käkat lunch. Så nu väntar ja på att kl blir 16.oo så vi ska åka! Linnea ska ha på sig sin klänning hon fick av sin farmor när hon fyllde år. Hoppas den passar bara! haha... Jaja... annars får de bli nått annat bara, helt enkelt.
Vad jag ska ha på mig vet jag inte riktigt... =S Hatar kläder nu för tiden... Vill ha nya kläder, men inget passar... =/ Får skylla mig själv, ändå!

Ne om man kanske ska börja göra oss klara. Packa väskan till linnea, ta fram kläder osv... Hon skulle ju behöva äta nått innan vi åker me.. Har mat i kylen. Så de e fixat!
jaja... skriver mer sen! =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback