Sommar och semester!

Nu har jag inte skrivigt på några dagar! =) Har inte haft tid riktigt...
Vi bor ute i lycke just nu. Mamma å pappa e i köpenhamn så vi "passar" huset...

Så jäkla lägligt kom vädret oxå! E så gött sommarväder! Jimmie har bränt sig redan... Dramaqueen, så ni fattar ju att de e mest synd om mig...! haha...

Linnea ligger å sover nu. Vi kom precis hem från stranden å hon slockna direkt... Fast hon sov till 10 idag, vilket ALDRIG har hänt, om hon inte vaknat några tim tidigare å fått välling. Men i natt sov hon från halv 8 till 10! Härligt för mig å jimmie iaf! haha...! Å hon vakna inte en enda gång! =D (måste skryta lite! )

Annars idag står de grill på schemat... Kyckling tilloch med! Stakars mamma å pappa kommer inte ha nån mat kvar när dom kommer hem... haha...

Ne nu ska jag ringa några ärenden!

Skriver mer nån annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback