Sommardag!

Idag har de vart riiiktigt gött väder! MER sånna dagar!

Vi träffade Nathalie å Nellie och käkade lunch vid älven, fast en bit ifrån... hehe... Solen stekte gött å jag känner att de änna känns i pannan nu... hehe..
Hoppas du kan flytta snart så vi kan ses oftare! =)

Sen så va Nathalie tvungen å gå hem och jag ville inte åka hem å sätta mig i våran lgh så vi åkte ut till mamma å hälsade på! Jag och Linnea fick varsin glass... haha... Den e så jäkla go. Colasmak med vaniljglass i mitten, ja de går inte att förklara... haha...! Svingo!

Sen fick vi åka hem å göra middag. Så att de har vi gjort idag! Skulle lägga in bilder men hinner inte de nu. Tar de i mon! =) Fick jätte fina på Nellie å Linnea idag! (Ska skicka till dig, Nathalie!)

Ne nu sitter Jimmie å tjatar att jag ska sluta så vi kan kolla på soa...!

Så nu måste jag dra! HOPPAS DE INTE regnar i mon!!! PLEASE!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback