Tjockis-mätt...

Sitter ensam och bullrat upp med cola och polly. Inget kul på tv så jag tänkte att då kan jag ju passa på å titta på Sex and the city -The movie. Hade helst velat se 2an, men hitta inte den, e inte ens säker på att jag har den, men ändå! Så ser jag att 1an kommer på tv! På tv4+!!! hehe... Skulle ju kunna titta på filmen å slippa reklamen, men jag tittar hellre på tvn... vet inte varför, bara blev så! haha...

Ja nu e midsommarhelgen över! Haft de kanon! Känner mig lite seg just nu, men har la bara fått för lite sömn...

La mig vid halv 2-2 nån gång så vakna Linnea kl 6.00,,, Vi sov breve varandra så jag vaknade av att hon satte sig upp å jag titta på henne och får världens smile! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ NEJ tänkte jag och la henne ner och gav henne nappen, men hon satte sig upp lika fort... Så då gick vi upp och gjorde välling. Hon fick käka den i sängen å då somnade vi om, båda 2! Till kl 9... Helt okej! =) E så glad att Nathalie följde med! HAde skitskoj med dig, som alltid! =)

Linnea har feber idag med. Hon vaknade med de i morse. =( Som tur va så hade Netten en supp-tab som jag kunde ge henne. Jag tror de e tänderna som spökar! Hon e lite snorig, dålig i magen och nu feber då. Förhoppningsvis sover hon hela natten i natt... Hoppas de e borta i mon med! Får la se vad vi hittar på i mon!

E hon frisk ska vi va med våra tjejor! Min fru och Linneas bästis! hehe... 
Ne nu ska jag planera semester! 
Hörs i mon!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback