Fredag 25Mars

Idag har Linnea INGEN feber! =D Så ja hoppas vi får komma till Nathalie o Nellie idag... !

Den 25 idag me, idag e man rik! haha... Bara en kort kort stund e man de...
Blir bra när vi flyttar. Får man ju lite mer pengar över, plus att när ja får jobb så får vi ännu mer över! hihi..
För jag SKA ha jobb någongång!

Nu e de 2,1 plus ute så hoppas de blir mer!

Alltid när man sätter sig framför datorn å ska skriva så försvinner allt i hövvet... Kommer inte på nått... hmmm!

Hanna kom föri igår. Hon va snäll å hämtade jimmie för mig, då Linnea va dålig. Tack Tack! =)

Imon ska vi till kennie och ellenor. Dom ska ha "Halv 8 hos oss". Ska bli så roligt! Linnea ska sova hos mormor och morfar då! Ska bli så skönt... Ärligt talat. Tänk söndagen... Får sova hur länge jag vill! (kommer säkert inte sova längre än till 7 bara för de) Men att ligga kvar i sängen å bara ligga! haha...

Earth hour i mon oxå folk! Glöm inte de! 20.30!

Ne nu får jag gå å se vad Linnea gör. Hon e lite FÖR tyst.... =S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback