Härligt väder!!!

Idag e riktigt vårväder! Märker att de e mer folk på utsidan bland annat på våran gård! Jag gick ut med Linnea förut å kratta löv. Hon satt mest still å titta å pilla på några löv sen... hehe.. Så hon hade på sig sina regnbyxor för första gången, å lite stora va dom, lr mest långa men annars passa dom! =)

Åkte in en sväng till kungälv oxå, förut på dagen å träffa hanna å tog en lunch. Satt vid ankeborg å gotta oss i solen!
Tog bilder men får ta de sen... Orkar inte nu...

Imon ska vi byta till sommardäck! Å med VI menar jag JIMMIE... haha... Ja ska till IKEA så länge... Mohahaha... Tar me mig hanna så kanske vi kan ta en fika? =)

Just nu håller Linnea på å gå med sin stol. Flyttar den fram och tillbaka hela tiden.. haha...

Ne nu ska ja fortsätta med maten!

Kommentarer
hanna säger:

klart jag följer med! =P men jag slutar nog lite tidigare.. de ska vara en föreläsare om stomi kl 1, läraren trodde dem höll på i 2 timmar,, men de märker vi ju! hehe... jag hör av mig imorgon!

2011-03-22 | 19:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback