Lördag morgon!

Skulle precis skriva att Linnea sover ännu, men jag hörde henne precis =P
Men hon har sovit länge ändå... La henne vid 7 igår och sov tills nu, 08.39...
Hör att hon hostar ännu stackarn... Får väll se hur de blir ikväll då...

Jag vaknade vid 8 och trodde jag hörde Linnea prata, men jag måste drömt... För när jag slog upp ögonen å tänkte gå upp så va de helt tyst! hehe... Så jag låg kvar och tittade på tv en stund! Så skönt att kunna göra de. Jimmie sover på soffan där nere... Han somnade där igår, när vi tittade lets dance. Jag tänkte att jag inte skulle väcka honom, så la ett täcke på han bara... hehe... (så jag fick sängen för mig själv!)

Idag på dagen vet ja inte vad som händer... Skulle behöva ta ett röj här hemma...!

Tror Linnea somnade om nu me... =S Får nog gå å titta till henne...

Hörs kanske senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback