Så gott väder!!!

Till hanna: Vadå för lite? vad ska jag skriva då? =P lr menar du oftare?

Linnea har feber ännu... =/ Hon e bara lite mer gnällig annars märkar man inte de på henne...

Känner mig riktigt redig idag! Började baka bröd på fm och sen vid 12 gick ja ut å gick i 40 min, så linnea skulle somna, men hon somna innan vi kom utanför dörren haha.... Träffade bonnen ute oxå. Han jobbade å hadde sig! Så längesedan ja träffa han alltså...Men de va precis som om vi hade setts igår när vi tjöta så de va skoj! =)

Sen när Linnea sov fortsatte jag me brödet å sen dammsög jag och sen satte jag mig med scrapbookingen en stund! Hade dörren på vidgavel idag å solen stekt gött in i halen! Guuuud va ja längtar till sommaren... Segt bara att man ska flytta från här nu...

Sökt 2 jobb till nu... Hoppas att man kan få nått snart!
Å hoppas Linnea kan få plats på nått dagis/dagmamma oxå.

Ska åka å hämta jimmie vid 6 tiden sen me... Segt... HATAR de... Speciellt nu när Linnea e sjuk me... Tur att de e inte e värre än vad de e...

Ne nu ska jag gå å leka med Linnea! De enda hon äter idag e banan och apelsin... Bättre än inget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback