uppdatering =P

Är helt slut idag... Lr nästan iaf... Körde jimmie i morse å sen direkt å handla med Hanna.

Hem käkade lunch å sen efter de, helt död! Linnea somna strax efter 12 när hanna gick. Å då gick jag ner å la mig framför soffan å titta på samma film som vi såg igår. "The other guys". Så bra film! Så ja titta på den sammtidigt som jag satte in korten ja framkalla för 2 mån, i ett album jag ÄNTLIGEN fick köpt idag! =)

Så de va ju lite "terapi" arbete om man säger så.. haha...

Efter drygt 2 tim vakna Linnea så vi lekte lite med hennes kram-nalle. (De största gosedjuret hon har, en brun hund lr björn, vet inte riktigt, som hon alltid ska gosa med. Lägger sig på den, kramar pussar)
Å nu sitter vi här å hon äter blodpuding och apelsin.

Men tror förkylningen har satt sig i hövvet på mig. Känner mig helt seg... Hoppas de försvinner snart!

Linnea e oxå snorig. Får se om de blir något bad på torsdag...

Helgen har vart bra iaf! Linnea sov ju hos mormor och morfar lör-sön. Vi var hos min bror och käkade 3-rätters. Så jätte, jätte gott!

Igår kväll när Linnea hade somnat tog vi fram chips och ostbågar och dipp... Fy fan va gott de va! A just de, vi tittade ju på film, de skrev ja ju längre upp!

Ne nu måste jag bada Linnea. Hon har mat över HELA sig! =)

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback