Väntar

Sitter just nu å väntar på att emma ska komma. Hon skulle hjälpa mig att packa. Tjäna pengar å grejor! Hon e inte dum hon! hehe... Slipper ja göra de själv me,,, hehe... så jag e inte så dum jag heller! =P

Idag va vi hemma hos nathalie på morran. Så roligt! =) Ska bli så skoj när du flyttar!!!!

Linnea går mer å mer nu oxå! Märker stooor skillnad på idag och igår. Hon vågar släppa mer å mer och går små korta bitar! Gullunge!

Gjort lunch nu oxå, ifall emma e hungrig. Gjorde blandannat Bokstavssoppa. Köpte den på kryddpartyt å tyckte den verkade rolig att ha! Å go va den me ( fick smakat på den när vi va där)

helgen är lite planerad me! Jimmie ska till vänerborg å supa skalen av sig. Okej kanske inte riktigt så, men han ska till sin kusin å dricka i hans lägenhet och om jag känner dom rätt så blir de inte stilla sittandes drickande med lagom nivå musik så man kan prata! (Fast hur kul hade de vart å gå på... haha)
Så jag håller mig hemma med Linnea så vi hittar på massa bus med Nathalie å Nellie ist! hehe...

Vill Flytta nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Blir ännu mer sugen när ja pratar me Nathalie om de, och hennes lägenhet! Ska bli sjukt kul!! Jobbigt bara å bära all skit, lr om vi inte får sålt terrariumen---- Skräck---

Ne men posetivt tänkande, fina! hehe...
Ne nu ska jag gå å ta nässpray. Bidde änna tät i ena borren!

Höra en annan dag!

Fint väder idag förresten! Dörren står på vidgavel! löv it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback