Dagen D!

Varför tjötar alla om att jorden ska gå under idag? De går ju inte. De e ju kungälvs cruising idag!

Jag har precis käkat frukost, havregrynsgröt. Va änna sugen på de. Men när jag ätit 3 skedar så växte den bara i munnen... Va inte alls sugen på de då! Konstigt... Men de som e mest konstigt e nog att jag åt upp mer än hälften ändå! haha... Måste ju äta!

Ska snart ut på promenad me.. Ska "bara" innan...

Ska bara: släpa ner våran gamla datastol till bilen så vi kan åka å slänga den.
Ska bara: Ta med all annan skit som ska slängas i soprummet.
Ska bara: sätta upp dvd-hyllorna Men de kan jag ju faktiskt ta efter promenaden!

Men ja har ju lixom inte ens klätt på mig eller Linnnea.
Funderar på att gå till lekplatsen sen. Vi får se. Får se om jag får upp jimmie med.

Idag e de ju crusing som sagt! Ska nog skita i å kolla på själva rundan...
Sen blir de grillning ikväll! A just de... Måste köpa mat till de me... hmm...

Ne om man skulle ta å börja då,...
Jag skriver kanske mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback