Fredag hela dagen!

Idag ska jag till arbetsförmedlingen.... Vill inte... Hoppas de blir bättre än när jag va där sist... Hanna ska me å hjälpa mig med Linnea! Vilket är väldigt skönt! =)

Hon vaknade 06.39 idag... jag va la inte så värst pigg på att gå upp. Men nu e man de, å Linnea börjar bli trött... Ska snart köra Jimmie te jobbet så då kommer hon säkert somna då!

Vi kollade på "Iam number four" igår kväll. Den va riktigt bra, hoppas på en fortsättning bara! Men de måste de ju göra... Annars e de ju ett konstigt slut på den...


Och sen att huvudpersonen e snygg gör ju inte filmen sämre direkt! hehehe...

En riktig heting! haha...
Så den rekomenderas Tjejer! haha...

Ne nu måste jag gå, Linnea verkar ha tråkigt!

Kommentarer
Pernilla säger:

Du har ju glömt lägga upp vad du fick av din gubbe i födelsedagspresent? :)

2011-05-13 | 22:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback