Fredags feeling!

Igentligen har Spartacus börjat på tv, men jag orkar inte titta på de riktigt nu... Får skriva lite först... hehe---

Va ute hos mamma å titta på så ska det låta! Älskar de programmet, för er som missat de! haha... Å Jimmie gillar de me, de e ju de bästa... Annars blir de bråk när man vill se de!
Linnea va högt och lågt som alltid. Tur de e hos mamma så man kan sitta lugn endå...

Blev Ikea idag me! Fick köpt en lampa plus en hylla till min balkong (Jo de e min) haha... Ska ta kort på de i mon å lägga ut! Så jäkla najs va! Å kosta bara 99kr, de e ju de bästa!
Nathalie och Nellie följde me! =) Så barnen busa å hade sig som alltid! Nellie e så go med sina kramar till Linnea. Ska nog börja med att lära henne å säga Fina nu tror ja...! hähä... Hon snappar ju upp massa annat så de e ju inte omöjligt!

Imon ska jimmie jobba och jag å linnea e ensamma på morran/förmiddagen. Funderar på om de e fint väder om man ska gå till lekplatsen? Tilloch med jag tycker den e rolig.... hehe...
Men dagmamman berätta att dom hade vart på den nu i veckan och då sprang Linnea där ifrån hela tiden. Hon tycker ju de e skitskoj när man jagar henne... =P
Lite bilder!


På Ikea. Lite korv som mutning! hehe... Hon käkade hela korven, men inte brödet...! =P


Imorse, hon ser sig själv ... Å de e ju jätte skoj!.......


Middagen idag. Lax! Hade på citonsalt, å de blev lite mycke, för satan va surt de blev! haha... men gött ändå!

Ne nu ska jag se på tv innnan jag somnar! Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback