Måndag kväll

Precis lagt Linnea å väntar på att kl ska bli nio så jag kan se "en unge i mintuten" '... Mitt favvo program! De e då Jimmie kommer gå å lägga sig eller sitta med datorn breve mig. hehe...

Han sitter å tittar på ett av hans program nu. NAVI CSI............................ Så tråkigt! Hatar de... Men ja får ju se mitt program sen... Hihihi...

Idag åkte vi ner till havet tillslut! Plocka lite snäckor, eller blåmusslor. Linnea ville gärna ner i vattnet... Hon doppa foten med skon å allt på, mer hann hon inte... hehe... Längtar till sommaren så vi kan bada, eller iaf doppa fötterna utan problem...!

Käkade middag för 1 timmasedan drygt och nu e jag sugen på nått gott... Illa!
Måste ut å gå imorgon... Antingen på morran, eller om jag tar de på kvällen när jimmie e hemma... Då behöver jag ju inte ta me Linnea! Men orken brukar va borta då....
Å detta bryr ju ni er om jätte mycke... hahaha!

Å vill ha chocklad...

Ska baka bullar nån dag med! =) Mamma gjorde sånna där smarta längder å de såg så lätt ut! å de kan ju va bra å ha när de kommer lite besök! =D

Vill få byggt väggen snart oxå... Kanske man kan få undan lite mer lådor. Ska borra upp dvd-hyllorna i mon så försvinner 1 låda iaf! vi har kanske 5 lådor kvar att packa upp, å då e en med dvd-filmer, en med "viktiga-papper"-pärmar och dom andra e massa bös... Eller iaf sånt där prydnader som ska stå på hyllor mm..

Ne nu ska ja leta efter recept på middag vi kan ha i mon! =)
Ha de gött!
bilder får vi ta en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback