MINUS 10 kg

E ju för fan onsdag idag! ska ju väga mig å hålla på! Har vart lite slarvig med att skriva här mm. men ska försöka skärpa mig!
Ställde mig på vågen precis nu och den visar att jag gått ner 10 kg! Känns ju inte så, varken på kläder eller annars. Då e man fet om de inte ens känns... haha... Eller så har jag vant mig. Har ju inte gått ner de på 1 vecka direkt... Ne hur länge  e de nu? 6 veckor e de!
blir 1,66666667kg i veckan... haha...

Klapp på axeln till mig själv!



Ska erkänna att jag har ätit pizza en gång och att jag smakade på bullarna igår plus en del annat men jag vill ju inte sluta äta sånt. Vill försöka få in i hövvet att de e ok att äta sånt, bara man rör sig! Så försöker å gå när jag hinner mm...! E ju bara en själv man "straffar" om man hoppar över promenade...
Så att så ligger de till!

Har städat hela lägenheten nu med! =) Fick inte upp den förbannade moppskafftet idag heller!!! MÅSTE fråga jimmie sen om han kan... Gick runt med krokrygg idag me! De e ju inte så härligt direkt... Har ju redan lite små ont i ryggen... Foten e bättre iaf! Ush va gammal jag låter... haha... beklagar mina krämpor! Men de e min blogg så jag får faktiskt göra de!

Ska man äta till Lunch då? Middag ska vi äta kåldolmar. Va så jäkla gött sist!
Jimmie tyckte vi skulle äta samma som igår... hehe...

Ne nu ska jag dra mig... Se om jag kan fylla i papprerna till A-kassan..... tråååååååååååkigt....... =/

Kommentarer
Nathalie säger:

Åååh Grattis!!:D Vad kul att du gått ner så mycket på så kort tid!!

Hejja hejja!!!!!:D

2011-05-25 | 13:26:06
Bloggadress: http://varatlillaunderverk.blogg.se/
hanna säger:

fan va duktig du e!! Grattis!!

2011-05-25 | 16:48:05
Bloggadress: http://kjmb.blogg.se/
Ellenor säger:

Bra gjort Fina! 10 kg är ju supermycket!

2011-05-25 | 19:01:34
jeanette säger:

Gött jobbat Fina!!!!

2011-05-25 | 21:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback