Oj oj oj...

Nu va de längesedan ja blogga! haha... Vi har fortafarande inte fått internet, fivck reda på i fredags att de kommer ta 3-5veckor............. JÄKLA SKIT... Man e ju lite smått beroende av de, å då menar jag inte bara facebook mm. utan även betala räkningar eller bara kolla ett recept!

Facebook har jag ju iof på telefonen, men de går ju inte å blogga där ifrån. Har inte gjort sån installation än, men kanske ska passa på å göra de nu när jag kan.. Eller så e de inte så himla viktigt... Aja, vi får se vad jag gör...



Hänt en del sen sista jag skrev... Vi har flyttat. Trivs kanon, bara längtar efter att få upp en vägg i sorummet så vi kan fixa Linneas rum, först och främst. Sen få ordning på vårat sovrum och packat upp dom sista lådorna--- Jo, de e ju en del kvar.... Men ändå!



Blev ju en del strul med dom vi bytte med. Idioter.... MEn snart "slipper" vi dom. (Kommer ju se dom varje dag eftersom dom bor mittöver, fast på markplan) haha---- Men dom har persienerna nere i köket HELA tiden... Kanske e hemliga nudister...? Vem vet!

 

 


Kalas för Linnea hade vi igår oxå! =) JÄTTE fint väder och så mysigt! Fick massa fina grejor och allt va kanon. Kunde inte vart bättre... Eller jo Netten kunde vart me oxå! hehe.. Men får ta de nästa gång! =) Bilder får komma när min dator e igång igen. Eller när vi fått internet rättare sagt....!

E ute hos mamma o pappa just nu. Passar på å blogga lite! Jimmie köpte ett nytt xboxspel som han ville spela idag å då ville inte jag vara med, så då åkte jag ut till Lycke ist! Men han fick tråkigt och ville komma ut hit med... Så nu e hela familjen här!

Imorgon e de måndag! (Thank god!) Då blir de dagmamman! A just de, hon har börjat där me... hehe... Åse heter hon! Jätte go! Håller på å skolar in, och de går hur bra som helst! Började på riktigt i onsdags och va där torsdag fredag. Fast jag e ju me då! Men i torsdags gick jag ifrån en stund, å de hade gått jätte bra! Men ärligt talat trodde jag inget annat heller... Linnea e ju inte den som e den! hehe...

Va hos bvc i fredags me. 2 sprutor och väg och mätning. Sprutorna e inte roliga alltså.... =/

Ja just de... Måndag i mon ja! Ska söka jobb i mon me, eller rättare sagt ska jag lämna in min ansökan till ett ställe. Vill verkligen inte gå till Arbetsförmedlingen... Va där förra veckan å skrev in mig och jag kände mig helt deppig när jag kom där ifrån. Fick ett schema jag ska skriva i vilka jobba jag söker, om jag fått svar, när sista ansökan var mm..... Blä vill bara spy på de! Så måste hitta ett jobb nu!!!



Och min föräldra penning tog slut i april--- Villket jag inte visste... Har ju dagar kvar men hade bara anmällt till då... Så de måste man ju fylla på lite med. Annars har jag ju inga pengar alls....

ÅÅÅÅ Bökigt de blev nu då... Ne nu slutar jag skriva ist... SKa ge plättar till Linnea som mamma gjort!
E ju rätt sugen!

Har fuskat rejält mycke med "dieten" nu i helgen... Så skärpning i mon! =)

Ha de bra alla!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback