Söndag den 15 maj

Idag ska man ju rösta! Nån som ska göra de/ Inte ska göra de?

Jag ska inte...

Vi har fixat lite mer här hemma idag. Kom en surgubbe och köpte databordet! Vi hade burit fram de till hallen så han kunde se de där ifrån. Vi hade lagt ut de för 400kr (Vilket e billigt, nästan FÖR billigt) Kostade närmare 2 000 sa knatten... Trodde inte ja... men men...

Så stod han å titta å titta å titta.... Å jag tänkte Va fan ska han ha de eller inte?! hur svårt kan de va? Bara säga jag tar de eller Ne de va inte vad jag tänkt mig!
Så klart man vill se så de e helt, å att de inte har massa repor. Men stå i en kvart å TITTA? Han röde inte ens de... stod å titta å sa Hm.... hm.... hm....

Jaha tänkte jag han vill inte ha de... Jäkla skit....

Men TILLSLUT säger han: Jag ger er 200!
Jag och knatten svara i kör, utan att ens titta på varann: NEJ
Han: 300kr då?
Jag: NEJ!!!
Jimmie: Ne 400 e de sagt!
Då skrattar gubben å säger jaja... Men då får ni skruva ner de så vi får in de i bilen.

Å arg man blir... Men de klart han kan ju alltid försöka!

Så han fick in de i bilen å jag e 400 kr rikare! Plus att de blev mer plats i Linneas "rum".
Vi bar in skötbordet till rummet och ställde iordning lite mer! Så nu börjar de sakta, men säkert bli bra! haha... Tänkte sätta upp lite tavlor i vardagsrummet sen me, om jag kan få jimmie ur soffan...

På lördag e de cruising! Ska jag va ärlig så ser jag inte fram emot de! haha... Men de e ju då de blir som roligast! När man inte har några förväntningar...!
Vill så gärna ha en jänk... Men de lär ju aldrig hända! =(

Igår va de eurovision! Jag va vaken till slutet, knappt! haha... fy fan va trött ja va... Sverige vann inte... Tyvärr! Men da va nära, å jag trodde ärligt att Saade skulle ta hem de! Men han kom ändå 3a!

Satt å smsa med Jennifer och hanna å lite med netten! hehe... Men jimmie satt breve hela kvällen, vilket jag inte trodde han skulle göra!

Ne nu ska jag sätta upp tavlor!
(fy fan vilket väder de e idag då... Bättre idag än lördag! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback