Torsdag!

Har precis käkat äggröra och ett glas vatten.... mmm..... Men jo de va faktiskt gott! =)

Ställde kl på 7 imorse, vet inte varför... Räcker ju att gå upp vid kvart i 8-8 nån gång... Men när klocka ringde så vaknade Linnea med! så va tvungen å gå upp ändå...
Har tatt på mig träningskläder å ska gå en sväng när jag lämnat henne!

Drömmde helt konstigt i natt... Bla om Angelina Jolie. Kommer inte ihåg så vad jag drömde, men hon va med och sen va de nått om nån pool... Aja, de kommer la under dagen...

Så varmt idag va! Alltså inne i lägenheten.... Vi har 23 grader inne! Ändå har ja öppet i alla rum... Inte konstigt man blir svettig när man går runt här. Ute e de 13 grader nu. ska ju bli skönt å gå ut lite... haha...

Ne nu ska jag gå! hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback