Trött 18 maj...

Idag e jag svin seg!!! förstår inte riktigt varför men... Men på söndag ska ja vila upp mig fram till 12 iaf! Linnea ska sova hos kennie och ellenor (TACK!)

Tänkte så här... Eftersom vi ska hem till hanna å sten vid 3 så börjar man ju dricka då. Å om jag slutar dricka vid 00-01 så har man ju ändå hållt på ett bra tag! Å då kan jag åka hem å sova så vips! så e ja ändå utvilad på söndag, och kanske mindre bakfull? Tyckte jag va en bra plan iaf!
(Även om de låter som jag e 50+) haha...

Ska iväg till systemet sen å köpa lite men först ska jag träffa nellie å nathalie! =)
Nathalie fyller ju år idag! =)

Grattis grattis till dig!!!!

Ne nu måste jag dra mig... om jag ska hinna till kungälv i tid! =S

Linnea e hos dagmamman ändå till 2 idag me! Hoppas de går bra! =)

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback