Trött

Blev liiiite trött på Linnea när hon vaknade 06.15.............. Tänkte att när jag lämnat henne hos dagmamman så ska ja lägga mig igen å sova enda tills jag ska hämta henne....

Men ju mer jag e vaken desto piggare blir jag. Ska ut å gå innan iaf, och sen ska jag fortsätta riva bården i köket. Sen ska jag vila... haha.. Ne så kommer de ju inte bli. Känns lite fel å vila oxå... Även om de behövs så känna de fel när hon e hos dagmamman. Aja... får se va ja gör! 

Blir antagligen till att bygga vägg i helgen me! hhihih! Som jag längtat! Så då blir de måla å tapsera efter de! Skoj skoj! (säger jag nu) 

Skulle leta upp mitt måttband med å tittade i våran verktygsväska, å upptäckte att vi behöver en riktig verktygslåda...! Just nu har vi en bag som vi slängt i alla verktyg i... Man hittar inte nått känns de som... Letade lite på internet å de fans på claes olsson från 35 kr. Kanske ska ta en sväng dit idag då? Aja.. Vi får se vad jag hinner...! E inte roligt å gå i affärerna med Linnea längre. Hon vägrar sitta i sin vagn, knappt man kan ha henne i en kundvagn... Så himla bra med dagmamman då så jag kan passa på å göra sånt. Undra hur de kommer bli när jag jobbar sen då? haha....

Ne nu ska jag göra oss klara, för nu ska vi snart gå!
Hej då så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback