WIHOOOO!!!

Idag kom vårat internet! Som vi har saknat de! haha... Kan inte neka de, jag HAR saknat de!!!!

Satt senaste igår å prata om att vi kommer få internet om 3-5 veckor!!! Suck...

Men i morse ringde en gubbe å sa att han skulle koppla in de!!! wiiiii,,,,! Så nu funkar de!

Jag fyllde år igår ju, och min härliga familj kom å överraska mig med tårta å paket!
Jag hade bestämmt med hanna att hon skulle komma hit på kvällen för sten skulle greja på kåken. (bara där e de ju konstigt, hanna älskar ju att va själv... haha) jaja.. hon vill väll träffa Linnea tänkte jag.

Men sen vid 6-tiden plingade de på dörren å de stormar in massa folk! hihihi!!! Mamma, hanna sten, netten, jennifer, sofie kennie ellenor och jesper va ju med oxå.. hihi... Ja de va roligt! =)
Tack så mycke! =) Tänk att man har en sån go familj... !

Fick även en present av jimmie igår med! Har nog aldrig hänt att han köper present och jag får de samma dag! haha... Så där va ju en till överraskning! hehe... Ska ta kort på den sen å lägga ut...

Linnea e hos dagmamman nu helt själv från 9 och jag ska hämta henne 11.30. Hoppas de går bra! =S Hon kan ju va lite grinig vid 11-tiden, men men.. Vem vet, kanske e så när bara jag e med...
Som sist jag hämta henne så hade hon vart jätte go å lite envis med vissa leksaker men så fort jag kom innanför dörren så började hon gråta--- Precis som om hon kom på att hon saknat mig och skulle ta igen de... haha...

Gick ut och gick i 40 min förut med. Trodde den rundan skulle ta längre tid, men de tog bara 40 min ungefär... 45 kanske.. Kändes lite konstigt att gå utan vagn med... haha... Så när jag kom hem så dammsög jag och tvättade golven... Så skönt att göra de utan att de står nån brevid eller I allt... hehe....

Ne men om man skulle ta å fortsätta? Kommer ett par å hämtar databordet idag med! Så blir gott om plats när de försvinner....! Plus lite klirr i kassan... kan behövas nu...
Ska försöka dra ut de i vardagsrummet innan dom kommer. Står ju i Linneas "rum" nu...

Ne nu blev jag stressad! Måste dra! Hörs sen!

Kommentarer
hanna säger:

har missat att du hade skrivit!! men nu ska jag titta in här varje dag igen! =)

2011-05-11 | 12:27:16
Bloggadress: http://kjmb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback