AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH.....

Vadå? Ruriken? Ne de e bara jag som andas uuuuuuuut... Kollar på ensam mamma söker, halft som halft om jag ska erkänna, men de e på iaf! har vart en rätt "jobbig" kväll idag.. Linnea va jätte grinig och trött och jag "skulle bara" innan jag skulle lägga henne...

Men tillslut va vällingen klar, diskmaskinen ur och i-plockad å då kunde hon lägga sig!

Jimmie e ute och kör... Skulle till Bettan och lasse å hälsa på. Så jag bidde gräsänka från kl 18.
Men de gör inget... Eller jo, lite... Men va fan. Klart han vill köra änna! Men endå blir man kvar här hemma med disk, Linnea, tvätt osv... Skulle kollat efter Linneas overall med, men vill inte gå ner till källaren själv eller själv med Linnea. Så om han inte blir för sen får vi ta de sen... Hoppas den ligger där bara!

Jäjä... Imorse kom mamma å pappa å hälsa på! Bara en snabbis med kaffe och bulle! gott gott! =)

Sen vid 10 åkte vi ner till öf och lekte med Nellie o Nathlaie! Äntligen sågs vi! Har ju inte sett varandra på 100 år! Så de va kul! Snart igen hoppas ja! Imon träffar jag Nathalie igen iaf, då e de ju scrapbooking! =)

Sen åkte vi hem till Netten å hälsade på. Jennifer va hemma och sen kom jesper från dagis och jag fick en kram! hihi... Going!

Nu ändra jag till 16 and pregnant på MTV! Så nu vbill jag inte skriva mer! haha...

Hörs i mon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback