Ensam hemma

Va å träna med hanna förut. Eller de blev la mer tjöt nästan kändes de som... Jag va så jäkla mätt sen middagen så de blev änna jobbigt å träna bara för de... =/ Ta igen de i mon!
Jimmie å Linnea åkte till pappa å hälsa på. Dom ville inte vara kvar hemma. Så nu när jag kom hem så e jag helt själv! =) Underbart....! Fast man sitter på nålar hela tiden å tänker att dom kommer snart... De e ju lite jobbigt! Men jag njuter ändå! Kollar på ensam mamma söker samtidigt som jag kollar fejan å lite andra grejer! Mys! =)

Jag längtar till helgen! Vet så mycke som jag ska köpa till Linnea i julklapp så jag hoppas jag hittar de jag vill ha! Eller 3 grejer iaf... haha Börjat på en lista på vad jag ska köpa. Även andra grejer står ju med där, tex kläder till mig mm. Ska sätta mig snart å skriva in alla räkningar så dom kan dras i mon. Så har man de gjort. Skönt å ha gjort de innan helgen med! (kommer jag säkert glömma de bara för de...) !!

Ska snart in i duschen med. Har inte duschat sen jag träna ännu... Va 2 fjortistjejer samtidigt inne på gymet när jag å hanna va där. Och bara en av dom tränade o hon torka inte av maskinerna efter sig. FRÄCHT. Iof så blev hon ju inte så svettig, men endå! Men hanna sa till henne.. haha... Bra tycker jag! =) Jag kunde inte med. Men hon torkade av maskinerna efter de! hihi... 

Ne nu ska jag in i duschen å sen betala räkningar! Eller lägga in dom iaf... För i mon kommer LÖNEN! ÄNTLIGEN!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback