1 sep 2011

Idag har jag äntligen fått mina pengar! De tråkiga e bara att dom försvinner lika fort... Betalat räkningar och sen ska jag åka och handla... Å de kommer bli dyrt idag för vi har inte nått hemma.. Har käkat ur frysen dom senaste dagarna så den ska bli tom. Men nästa månad får jag min lön och då förhoppningsvis blir de lite mer pengar!

Vågar inte hoppas för mycke för då kanske jag blir besviken! haha...

Men mamma kommer iaf hit vid 10 och passar Linnea medans jag handlar. Slipper hon va med. De e ju inte riktigt roligt för henne å sitta i vagnen när jag springer runt å plockar varor!

Ska se vad de kostar å köpa textilfärg till sofforna med. De måste dom la ha på Maxi? Dom har haft de iaf! Får se om jag hittar de när jag åker dit.

Näsan har inte blivigt bättre heller... Men köpte Kan jang igår så hoppas de ska hjälpa lite iaf!

Ne nu känns de som de e dags för frukost!
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback