Bröllop

Idag va vi på 11års kalas för Jennifer. Fika och tårta. GRATTIS till dig! =)
Sen åkte vi på bröllop. Jag hanna mamma och sofie. Linnea och jimmie åkte med Kennie och Ellenor hem.

Men guuud vilket fint bröllop. Vill med gifta mig! (långt in i framtiden) Men ärligt vet jag inte om jag vill gifta mig i kyrkan. Varken jag och jimmie e ju direkt troende. Tänkte på de när deras präst prata och sa bla: "In för gud är ni nu ett par, Gud som vittne osv (kommer inte ihåg allt..) SKulle bara kännas konstigt att stå där och lyssna och inte ens tro på de... Jaja... Jag ska ju inte gifta mig än direkt så inget jag behöver tänka på nu.

Men Angelica va jätte fin. Fin i håret, klänningen och deras dotter sprang runt där (1år) och va så söt!
Tycker hanna å sten ska gifta sig. Jag vill gå på bröllop...! haha...

Imorgon om de inte spöregnar så ska jimmie och Linnea ut och cykla och jag ska passa på att städa i lgh. Har inte städat på gör länge... =( Har dammsugit några gånger men längesedan vi gjorde en sån där riiiktig städning...! Så de ska jag göra i mon! Sen kommer hanna å Jesper hit och busar! Hanna skulle vara barnvakt.

Den här dagen har bestått av nästan bara onyttigheter. Först kalaset med tårta och kakor. Sen mc´donalds och sen nu på kvällen ahlgrens sura bilar (Löööööv it!) Gött e de, men inte så bra... Bli träning i mon tror jag!  hehe...

Snart sängen med. Ögonen går änna i kors när man sitter här nu... =/ Jimmie sover redan, Linnea med sen länge!

Börjar änna bli lite nervös inför intervjun med! =S Hoppas verkligen jag får ett jobb!!! Jag vill jag vill jag VILL ha ett jobb!!!
Ellenor berätta att hon vart ute med jobbarkompisar och käkat och hade jätte skoj. Jag vill med ha de! Lät så skoj!!

Ne nu får jag inta liggläge....! ;) Go natt på er alla! Hörs i mon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback