Fredag

Skönt å höra att jag inte e ensam om att längta till jul! ;) Och absolut ska vi baka, Nathalie! =D

Sitter i köket nu och hör Linnea snarka från sitt rum... De e de värsta med att börja tidigt, att väcka henne... Men en liten stund till får hon sova sen får jag väcka henne. Har hunnit äta frukost iaf! hihi... Så skönt å göra de själv. Öppnade dörren in till hennes rum i hopp om att hon skulle vakna själv när jag går i köket å grejar och lyssnar på radion. Men icke...

Idag börjar jag 7.30 och slutar 11.30. Heeelt ok dag... haha... Men tyvärr kan man ju inte jobba så varje dag, men absolut skönt att de e på en fredag och man e ledig helgen. Nästa helg ska jag jobba. Ska bli kul ändå. Alla säger att de e segt, som jobbat helgen där. Men första gången e nog inte de tror jag...

Kollade på sol bad och oroliga föräldrar igår på 5an (heter de så?) ja nått sånt heter de iaf! Men ush vad jag skäms för deras skull, barnens alltså. Dom festar på som aldrig förr, dom e ju ändå i ayia napa, och så ser deras mamma, som de va denna gången, allting. Dom har ju skitroligt ! Men ändå.. Jag hade dött... =P
Ja de e roligt de programmet. Har inte sett från början riktigt nån gång. Men vad säger dom till barnen? Jag menar de e ju ändå ett kamera team som följer dom när dom åker utomlands?

jaja... Nu vaknade Linnea iaf! Så nu blir de full rulle! =)

Ha de gött alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback