HALLOJ!

Oj, Caps Lock va intryckt på överskriften... hehe... jaja...!

Igår eftermiddag va vi hemma hos Kennie och Ellenor. Blev bjudna på tacos. Mumsigt änna! Jesper och ally va där med (och sofie så klart... =) ) Emma försvann lika fort som man såg henne ;) hehe... Hon hade ju kompis hemma.
Men gott och mysigt va de iaf !=) Plusa att jag slapp göra middag... väldigt skönt!

Igår va de jobb hela dagen och de e samma idag. Jobb jobb... Gick bra igår bara kassan som krånglade. Jag HATAR räkna kassan.... Blir bara fel känns de som.. Men gjort e gjort... Får hoppas de stämmer...

Hon jag jobbade med på första stället, Janet, hon va ju sketrolig! Skratta hela tiden och man kunde skoja med henne! De gillar jag... hehe,,, Sen va jag själv på ställe nr2.
Får la se hur de går idag.

Ne nu får jag nog borsta tänderna och sen åka! Ha de gott alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback