Helg

Precis kollat på världens bästa program just nu: Dobidoo...! haha... Bara älskar Lasse kronér...!
Har jag berättat att vi har en granne som vi kallar för Lasse Kronér? Han har samma hårfäste som den riktiga Lasse, därför. Hehehe...

Har massa smeknamn på grannarna. Nu vet ja iof vad dom flesta heter men innan man visste sa man ju: Roliga grannen, Snuskgubben, Ensamma pappan, Han med mustachen, Han som går så fel, hon utan tänder osv osv...

Men nu när vi bott här ett tag lär man ju känna dom å då kan man ju namnen på dom...! =)

Jag bad Jimmie köpa med sig cola när han skulle hem. Så han köpte på turken vid ytterby vid busstation. Då va de en utländsk 2litare för 25 spänn som dom klistrat på en lapp som de står pant 2kr på... haha... Får man ens göra så?! De va ju streckkod och så på men ändå! hehe...

Linnea hade feber nu ikväll. Eller ja, hela em. Hoppas hon e frisk i mon bara.... Ska ju träffa dom bästa på dagen och sen på kvällen blir de kräftkalas i lycke! hihi...

Ne nu ska jag dra mig! Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback