måndag = lördag?

Intala mig själv hela tiden igår att: Imorgon börjar min helg! hihi... Men idag känns de verkligen som lördag! Känns helt fel att mixmegapol e på 5an och att alla jobbar...
Jag är ledig idag och i morgon. Så de e ju min "helg" nu. jaja... känns bara konstigt...!

Vill ha nya kläder! Men inget roligt att handla de... =/ Kanske skulle ta å åka till ullared? hehe...

Va å käka på Kinan igår med hanna å sten. Så gött! Jag och Jimmie käkade buffe. Va inte alls mycke folk. Kocken och en som jobar där satte sig på bordet breve oss när dom hade matrast, och kocken smaska som saaatan! haha... Hanna sa de: Hur kan man smaska så mycke med bara lite ris?!?!!? Ja de va riktigt äckligt!!! och jobbigt....!

Linnea fick va hemma med Kennie Ellenor och Sofie. =) Så himla bra att ha familj så nära! hihi...

Idag ska vi dra oss till ÖF. Leka av sig lite och träffa Pernilla. =) Jessica skulle komma en stund med!

Men nu ska jag klä på oss så vi kan gå vid 10! Regnar de idag eller? Kanske kan ta cyckeln ner? (jobbigt å ta den upp bara sen, men kanske §värt de? jaja... beror på vädret som sagt!

Ha de gött era rövar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback