Söndag 11 sep

Idag vaknade jag 06.45. Tror de va för att de åska och blixtrade! Å inte liiite heller! La mig i soffan å tittade på tv och mös av att va uppe själv och att jag va inne när vädret va som de va... =)

30 min senare kom jimmie. Han la sig i soffan han med. När klockan va 8.20 undrade jag när Linnea skulle vakna. jimmie gick ut i köket och då va de tänt i hennes rum och hon va vaken. satt å lekte! hehe...

Sen vid 12 kom Hanna och Jesper. Så linnea och jesper busade på. Jimmie åkte in till stan så vi va ensamma. Så vi gick ut en sväng till en lekplats med barnen så dom kunde leka av sig.

Har haft en toppen dag med hanna. Även om de kanske inte va mycke vi gjorde men kul va de! =) Fått prata av sig en hel del! ;)

Imorgon e de måndag. Ny vecka! Jag ska jobba. Och på tisdag ska jag på intervju! Spännande!
Lite nervöst e de allt... Jag vill ju så gärna!

Jimmie sitter och tittar på en film nu. Mask heter den. Den e från 85 tror jag de va. Jag har sett den förut, så e inte så noga. Ville hellre se Bridesmaites, men de får bli i mon! Ne om man skulle ta och göra annat nu innan klockan springer iväg för en för mycke!

Go natt på er alla! Hörs i mon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback